Eidskog kommune tar i bruk innbyggerappen CIVIS!

Nå kan du få aktuelle nyheter og informasjon om aktiviteter fra Eidskog kommune på en trygg app, som ikke samler inn unødvendige data om deg!

Gruppebilde - Klikk for stort bildeCIVIS opplæring - Ieva Juceviciute-Ruse, Anita Ihler, Anita Tukun, Kamilla Thue, Anita Duelien Slåen, Kjersti Marie Strand, Britt Kristin Ingelsrud – gjemt bak Petter Aspebakken Linstad, Jenny Marie Fjeld og Michael Tonheim – Compilo AS Vegard Lien Bønøgård

Eidskog kommune har tatt i bruk innbyggerappen CIVIS fra Compilo AS.
Appen er et supplement til kommunens hjemmeside som fortsatt vil være hovedkilden til informasjon.

Appen er under stadig utvikling, og vil kunne utvides med flere funksjoner etter hvert, men foreløpig vil du kunne:

• Følge inntil 10 kommuner samtidig
  • Velge interessefelter du ønsker å følge
  • Få pushvarsler når noe blir lagt ut for det interessefeltet du har valgt
  • Det er lagt inn knapp for selvbetjening av ulike tjenester som f.eks. booke time med saksbehandler
  • Alle brukere får informasjon ved kritiske hendelser

Nasjonal innbyggerapp - Klikk for stort bildeNasjonal innbyggerappViser valg av hvikle kommuner og interessefelt du kan følge - Klikk for stort bildeHva er dine interesseområderSelvbetjening, valg og push. - Klikk for stort bildeSelvbetjening, valg og push.

CIVIS innbyggerapp kan lastes ned gratis på både Android og IOS.

CIVIS Applogo - Klikk for stort bildeCIVIS innbygger

Vil du lese mer om CIVIS appen og dens muligheter kan du gå inn på civis.no

Trenger du hjelp til å laste ned appen til din telefon, kan du henvende deg til biblioteket i åpningstiden.